سلام.امروز میخواهیم درباره ترک جلق صحبت کنیم.

اولین کار باید درباره ضرر های روحی شدید و ضرر های جسمی فکر کنید.

بعد از انکه با عقل فکر کرید و قانع شدید کار بدیه باید به نفستان حالی کنید یا{بتپانید به نفستان}که نباید این کارو بخواهد.

حالا چطور نفسمان را حالی کنیم.نفس مثل مغز نمیفهمد پس باید اول بزور به نفس بفهمونید ازتون گلنار نخواد((تمام چیز هایی که میخواهید ازنفس میاید و دو نوع نفس منفی و مثبت داریم چیز های خوب را نفس مثبته میخاد ولی چیزای بد مثل گلنار را نفس منفی میخاد))خب باید نفس منفی رو له کنید کوچیک شه پدسگ.اول باید تمرینای کوچیک انجام بدید مثلا دارید تخمه میخورید نفس منفی هی میگه پا نشو تخمتو بخور.این حرف نفس منفیه همش چیز بد میخاد.وقتی نفس منفی گفت پا نشو تو بکوب تو سرش بگو گور پدرت یهو پاشو برای مثال داری جق میزنی یهو بگو دیگه نمیزنم ولش کن  دیگه دستتم نزار اونجا.باید بکوبیش نفس منفی رو.شهید لشگری میرفت غذا های خیلی خوشمزه مثل پیتزا رو بر میداشت هی بو میکرد .یه ساعت فقط بو می کرد اخر میگفت :اینو شب میخورم یا صبح میخورم یا....اینطوری باید نفس منفی رو له کرد.

بعد باید تنبیه کنی خودت رو برای هر بار جق.من تنبیه خودم برای یه دفعه جغ اینه=500تا دراز نشست 500 تا صلوت 500 تا بشین پاشو و یک هفته اهنگ گوش نکردن.اینطوری نفست دو بار تنبیه شه میگه نمی ارزه یه بار جق بزنم اینهمه تنبیه شم.سعی کنید حشری نشید فیلم سکسی(پورن)نگاه نکنید و....

بعد از تفکر و له کردن نفس و تعیین تنبیه باید تعیین کرد هر چندمدت پیش گلنار رفتن یاهمون جق تنبیه نمیخواد.به عنوان مثال اولین هفته دو روز یه بار هفته دوم چهار روز یه بار بعدش هفته ای یه بار بعد ده روز یه بار بعد......جالبه بعضی وقتا میگی من که یه هفته نزدم یه هفته دیگه هم نمیزنم.این نفس مثبته.وحی الهی به نفس مثبت مربوط میشه و وحی شیطانی به نفس منفی.

وقتی حشری شدید یا تحریک شدید خواستید جق بزنید برید ی رکعت نماز مستحبی بدون ووضو و نشسته بخونید .وقتی خواستید جق بزنید بگید من که جق میزنم بزار اول یه نماز بخونم.

اینکارو کنید وقتی حشری اید سرد میشید.

راستی هیچ وقت نا امید نشید.مثلا وقتی جق زدید نگید خاک بر سرم چرا زدم و خلاصه نا امید نشید و توبه کنید اینکه ناامید نشوید تاثیر داره تو له کردن نفس منفی.

کم بخورید.منفی ها منظورم غذاست.غذا کم بخورید چون کم خوردن غذا موجب یه چی میش که من نمیدونم ولی اگه کم غذا بخوری کم تر حشری میشی.

.

.

.

تلقین.همیش تلقین کنید و در طول روز بار ها این عبارت را تکرار کنید

من به راحتی قادرم این عمل را ترک کنم و ترک میکنم.

تلقین هم نفس مثبتو قوی میکنه هم نفس منفی رو ضعیف.مخصوصا قبل خواب

.

.

رو شکم نخواب

.

،

لباس تنگ نبوش

.

.

از شوخی هایی مانند اسلپ سکس یا همون چک سکسی دوری کنید

.

.

غذا های چرب و خرما کم بخورید

.

.

قبل خواب به مستراح یا همو دبیلیو سی بروید و شاشتان را خالی کنید.

.

.

با دودول یا چوچول بازی کردن موقوف

.

.

ادم باید انرژی را تخلیه کنه.یا با ورزش یا با جق.هر کدوم مایلید.

کم ورزش کنید انرژی زیاد میشه زیاد تحریک میشید

.

.

هوی جقی با تو ام.تو خونه تنها نشو .

.

.

هر وقت خواستید  جق بزنید یادتون باشه خدا چی میگه.

اون موقع خدا میگه=بدبخت جقی.تو یه روز واسه من بودی.کونی من تو رو افریدم.ایا نمیدونی می بینمت.فکر کن من شیشه رفلکسم من تو رو میبینم تو منو نمیبینی.جقی تو برای من اندازه شیشه رفلکسم ارزش قائل نیستی.اینارو خدا میگه.

.

.

با دوستان جقی خود ارتباط برقرار نکنید

.

.

رفتی حموم سریع بیا بیرون

.

.

جقی جونم،بدون ارزش نداره برای دو ثانیه لذت و ذلت از خدا دور شی.

.

.

البته بدونید یکی از نام های خدا غفاره و تفسیرش این میشه که نمیتونه نبخشه.یعنی اون دنیا حق الله و حق النفس رو حساب نمیکنه و خدا فقط حق الناس رو میگیره.ولی بدونید رعایت اینها برای پس دادن حق الناس مفیده

متاسفانه یک سری شیخ و بسیجی میگن نباید به مردم گفت خدا حق  الله و حق النفسرو میبخشه.میگن چون مردم پر رو میشن میرن گناه میکنن و خلاصه از خدا یه موجودی مثل اوز ساختن که بیشتری ها از ترس نماز میخونن نه از روی محبت،

خلاصه اون دنیا فقط حق الناس حساب میشه




برای این متن هفت تا فیلم دو ساعت و نیمی دیدم و از سایت های مختلف اطلاعات جمه کردم.تازه بعدش خلاصش کردم و اینجا نوشتم رو هم یه روز کامل وقتمو گرفت.


متن بعدی درباره جهنمه .وقتی اطلاعاتی بدست اورد براتون می نویسم.

با تشکر از شما و حاجی لند

منبع سخنان استاد رائفی پور و انواع سایتها